FAQ
Activiteiten
De kleding die u aantrekt kiest u zelf. Het is echter wel aan te raden u in sportieve kleding te dragen. Het is ook raadzaam om het weerbericht te bekijken en u hierop aan te kleden. Tevens hebben wij een validiteitsverklaring, waarin kledingvoorschriften per activiteit besproken worden.
Ja de ongevallenverzekering van € 1,50 p.p. is verplicht bij afname van een activiteit en wordt bij elke order automatisch toegevoegd. Wij kunnen hierop geen uitzondering maken. Wel betaal je maar 1x de ongevallenverzekering p.p. als je meerdere activiteiten bij ons afneemt op dezelfde dag/boeking.
Bij ons zijn er een aantal plaatsen waar u uzelf kunt omkleden. Als u warm wilt douchen is dit ook mogelijk. U kunt bij ons een douchemunt aanschaffen (€2,-) en op ons terrein douchen. Tevens zijn er verschillende wasbakken met versstromend koud water waar u uzelf kunt opfrissen.
Het is niet verplicht je te houden aan het minimaal aantal personen. U bent van harte welkom met minder dan het minimaal aantal personen. Het is echter wel zo dat u betaalt voor het minimaal aangegeven personen.
Bij Party-Alarm kunt u vooraf op rekening of contant of per pin op de dag zelf betalen. Wel wordt er (bijna) altijd een aanbetaling per bank gevraagd.
Een boeking is bij Party-Alarm definitief als er een contract naar u is toegestuurd via e-mail. Dit wordt gedaan als alle gegevens binnen zijn (wat u wilt boeken en met hoeveel personen + uw contact- en adresgegevens). Bij een last minute boeking kan een email, sms of whatsapp voldoende zijn. Zie voor meer informatie hierover onze Algemene Voorwaarden.
Ja, u speelt met uw eigen groep alleen. U speelt exclusief met uw groep alleen op ons veld. Wij mixen geen groepen met elkaar
Bij Party-Alarm bestaat er geen slecht weer. U kunt echter wel slecht aangekleed zijn. Bij regen gaat een activiteit altijd door. Bij onweer schuilen we altijd even op het terrein onder een van onze overkappingen. Hierna gaan na het ergste weer gewoon door met de activiteit. U kunt u meestal kleden op het weer.
Bij ons is het de regel dat u alcohol mag nuttigen na de activiteit. Als we merken dat u van te voren alcohol genuttigd heeft kan het zo zijn dat we u de activiteit weigeren, dit om veiligheidsredenen.
Nee dit mag niet. We hebben op het terrein de ‘Bonte Koe’. Dit is ons catering huisje. Hier kunt u volop snacks, drinken en andere lekkernijen bestellen. Ook kunt u bijvoorbeeld een complete BBQ of Italiaanse lunch boeken. Kijk hiervoor onder het kopje catering. Voor kinderfeestjes hebben we aantrekkelijke arrangemeneten zoals het smikkelarrangement en onbeperkt ranja. Kijk hiervoor op onze website onder de kop catering.
Ja, het is natuurlijk mogelijk een boeking te annuleren. Wel zijn er altijd kosten mee gemoeid. In geval van annulering tot uiterlijk 6 maanden voor aanvang van de activiteitdatum, bent u €50,- annuleringskosten verschuldigd. Als u 120 dagen of eerder voor het aanvangen van de activiteitdatum wilt annuleren kost dit u 50% van het totaalbedrag. Als u minder dan 45 dagen voor aanvang wilt annuleren dan bent u het volledige totaalbedrag verschuldigd.
Ja, alle prijzen die u ziet zijn allemaal inclusief BTW.
Als uw vraag ontbreekt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via telefoon op het nummer +31 (0)40 8434646 of via ons e-mailadres; info@party-alarm.nl.
Verhuur
U kunt een product ophalen/terugbrengen tijdens onze vaste afhaal/retourtijden. Elke werkdag en zaterdag tussen 10.00 en 12.00 uur en op zondag om exact 11.00 uur.
Een bestelling is bij Party-Alarm pas definitief als er een contract naar u is toegestuurd via e-mail. Dit wordt gedaan als alle gegevens binnen zijn (wat u wilt huren, contact- en adresgegevens). Bij een last minute boeking kan een email, sms of whatsapp voldoende zijn. Zie voor meer informatie hierover onze Algemene Voorwaarden.
Bij Party-Alarm kunt u vooraf op rekening of contant of per pin op de dag zelf betalen. Wel wordt er (bijna) altijd een aanbetaling per bank gevraagd.
Bij Party-Alarm wordt er voor alle verhuurartikelen een borg gevraagd. Deze kan contant (gepast), vooraf op rekening of per pin voldaan worden. De hoogte van de borg is o.a. afhankelijk van wat voor artikel er verhuurd is.
Wij hanteren een minimum orderbedrag van € 75,-. Mocht je niet aan het minimumorderbedrag komen met het huren van materialen, dan wordt er automatisch het resterend bedrag aan kleine order toeslag toegevoegd aan de order.
Onze tarieven zijn gebaseerd op de huur van 1 dag(24 uur). Als u een product 2 dagen huurt word het totaalbedrag maal 1,5 gedaan (150%) en bij 3 dagen wordt het bedrag maal 2 gedaan (200%). Wilt u een product langer huren dan 3 dagen neem dan even contact met ons op.
Bij ons is er een bezorgservice beschikbaar. Als u binnen een straal van 10km rondom ons bedrijf woont betaalt u een vaste transportvergoeding van €75,-. Buiten deze straal berekenen wij €0,95 per gereden kilometer extra erbij. Ook komt er €10,00 per kwartier transporttijd extra bij.
Deze voorberekende bezorgkosten zijn onder voorbehoud, wij rekenen dit na en er kan een aanpassing volgen. Wil je zelf berekenen wat de bezorgkosten zouden zijn voor je bezorgadres kijk dan op https://www.party-alarm.nl/nl/faq onder het kopje bezorgkosten of kijk in onze algemene voorwaarden. De bestelling en bijbehorende betaalverplichting blijft echter wel gehandhaafd, dit staat los van de eventuele hoogte van de bezorgkosten en/of je de materialen alsnog komt afhalen bij onze locatie.
U kunt voor onze bezorgdienst kiezen uit verschillende tijdslots voor bezorg en ophaaltijden. Maandag t/m vrijdag is er de keuze uit: tussen 8.00-13.00 uur en tussen 12.00-17.00 uur. Op zaterdag wordt er bezorgd en opgehaald tussen 8.00-13.00 uur en op zondag tussen 11.30-14.00 uur. Afwijkende tijden zijn mogelijk, vraag hiervoor naar de mogelijkheden, hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn.
Deze voorberekende bezorgkosten zijn onder voorbehoud, wij rekenen dit na en er kan een aanpassing volgen. Wil je zelf berekenen wat de bezorgkosten zouden zijn voor je bezorgadres kijk dan op https://www.party-alarm.nl/nl/faq onder het kopje bezorgkosten of kijk in onze algemene voorwaarden. De bestelling en bijbehorende betaalverplichting blijft echter wel gehandhaafd, dit staat los van de eventuele hoogte van de bezorgkosten en/of je de materialen alsnog komt afhalen bij onze locatie.
Wanneer wij materialen bij u bezorgen of ophalen dient de locatie met een bakwagen (vrachtwagen) bereikbaar en toegankelijk te zijn. Dit binnen een straal van 20 meter van de loslocatie. Tussen de loslocatie en het voertuig dienen geen drempels en of trappen aanwezig te zijn. Het terrein dient verhard en goed berijdbaar te zijn, zowel met de voertuigen als palletwagens.
Bij levering en ophalen van de materialen dient de contactpersoon of een daartoe bevoegd persoon direct aanwezig te zijn om de materialen in ontvangst te nemen en in de administratieve/financiële afwikkeling te kunnen voorzien. Er kan wachttijd berekend worden, wanneer wij niet direct kunnen lossen/laden.
Bij grote producten of grotere aantallen zal er door de bezorger om hulp gevraagd worden. Één tot 2 personen als hulp is aan te raden bij het bezorgen en ophalen. Wij kunnen ook alle materialen zonder uw hulp bezorgen en ophalen. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.
De materialen worden bij bezorgen door ons niet aangesloten, opgezet of afgebroken. Bij ophalen dienen de materialen klaar te staan voor transport, in dezelfde staat en verpakking zoals deze eerder bij bezorgen zijn ontvangen. Wij kunnen ook alle materialen opzetten, aansluiten en afbreken zonder uw hulp. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.
Bezorgen is een service die wij bieden op basis van beschikbaarheid. Last minute omboekingen van afhalen naar bezorgen kunnen soms niet gedaan worden, omdat de bezorgcapaciteit voor die dag vol zit. Dit is geen reden voor kosteloze annulering van de order. U dient zelf voor juist transport te zorgen bij afhalen.
Deze voorberekende bezorgkosten zijn onder voorbehoud, wij rekenen dit na en er kan een aanpassing volgen. Wil je zelf berekenen wat de bezorgkosten zouden zijn voor je bezorgadres kijk dan op https://www.party-alarm.nl/nl/faq onder het kopje bezorgkosten of kijk in onze algemene voorwaarden. De bestelling en bijbehorende betaalverplichting blijft echter wel gehandhaafd, dit staat los van de eventuele hoogte van de bezorgkosten en/of je de materialen alsnog komt afhalen bij onze locatie.
Bij Party-Alarm is het mogelijk om ondersteuning te krijgen bij het opzetten en afbreken van het gehuurde product. Hier komen echter wel kosten bij namelijk €45,- per uur (exclusief reistijd). Wij vragen bij het opzetten en afbreken hulp van minimaal 2 personen.
Alle schade die tijdens de huurperiode aan de apparatuur en/of artikelen is ontstaan, ongeacht de oorzaak of de toedracht daarvan, is voor rekening van de huurder. Neem toch altijd even contact met ons op per whatsapp bericht via het door ons doorgegeven noodnummer en we gaan opzoek naar een mogelijk passende oplossing.
Ja, het is bij Party-Alarm de bedoeling dat u de producten zo retourneert zoals wij ze u meegeven. Dit houdt dus ook in dat de producten schoon en droog retour moeten.
Ja, alle prijzen die u ziet zijn allemaal inclusief BTW.
Het is natuurlijk mogelijk een bestelling te annuleren. Wel zijn er altijd kosten mee gemoeid. In geval van annulering tot uiterlijk 6 maanden voor aanvang van de verhuurdatum, bent u €50,- annuleringskosten verschuldigd. Als u 120 dagen of eerder voor het aanvangen van de verhuurdatum wilt annuleren kost dit u 50% van het totaalbedrag. Als u minder dan 45 dagen voor aanvang van de verhuurdatum wilt annuleren dan bent u het volledige totaalbedrag verschuldigd.
Als uw vraag ontbreekt kun u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via telefoon op het nummer +31 (0)40 8434646 of via ons e-mailadres; info@party-alarm.nl .
Heel vervelend. Vaak is het een kwestie van iets kleins dat eenvoudig te verhelpen is. Neem in ieder geval contact met ons op door een whatsapp bericht te sturen naar het door ons doorgegeven noodnummer: +31(0)6 82055745 Wij communiceren uitsluitend via de app, dan kan er ook een video of foto meegestuurd worden en kan er een schriftelijke instructie gedaan worden om het probleem samen op te sporen en eventueel snel op te lossen.
Wij zorgen ervoor dat de verbruiksmaterialen in de gewenste aantallen op voorraad zijn bij afhalen. Deze kunnen helaas niet retour genomen worden als er na afloop nog iets over mocht zijn. Dit geldt ook als de verpakking niet open is geweest. Wij hebben tijdens de verhuur geen invloed gehad op de omgeving waar de materialen in opgeslagen zijn. Bij sommige producten willen wij de verpakking retour. Dit staat ook vermeld op het contract.